Wejdź na stronę główną

Warunki ogólne

ANVR

ACSI Touroperating BV (KvK 10142918), właściciel marki Suncamp jest członkiem ANVR (Algemeen Nederlands Verbond van Reisondernemingen). ANVR to holenderskie stowarzyszenie turystyczne reprezentujące interesy organizatorów podróży oraz konsumentów, stosujące surowe zasady członkostwa i promujące jakość podróży oraz jakość informacji o nich. Dzięki temu członkostwu, jako klient Suncamp masz pewność jasnych i przejrzystych warunków. Wszystkie usługi i produkty na tej stronie oferowane są zgodnie z Warunkami Rezerwacji ANVR dla oddzielnych usług turystycznych.

Pobierz warunki podróży ANVR tutaj

Turystyczny Fundusz Gwarancyjny (SGR)

Suncamp (KvK nr 10142918) jest członkiem SGR (Stichting Garantiefonds Reisgelden).

Można to sprawdzić na stronie www.sgr.nl. W ramach programu gwarancyjnego SGR wycieczki publikowane na tej stronie są objęte gwarancją SGR. Gwarancja ta oznacza, że konsument ma pewność, że jego przedpłacone pieniądze na podróż zostaną zwrócone, jeśli druga strona nie będzie w stanie spełnić uzgodnionego świadczenia z powodu niezdolności finansowej.

Składki na SGR

Od 1 lutego 2021 r. każdy konsument, który rezerwuje usługi turystyczne z organizacją zrzeszoną w SGR, ponosi koszt składki na Fundusz. Na ten moment, składka wynosi 10 € za każde wynajmowane w Suncamp zakwaterowanie: domek, namiot lub parcelę.

Z warunkami Funduszu Gwarancji Turystycznej można zapoznać się tutaj: Rozporządzenie w sprawie gwarancji SGR.

Warunki anulowania rezerwacji

W przypadku każdej anulacji pobytu obowiązują nasze Warunki anulowania rezerwacji. Należy zwrócić uwagę, że inne zasady obowiązują dla rezerwacji naszych luksusowych zakwaterowań SunLodge, a inne dla wszystkich pozostałych zakwaterowań oraz parceli dostępnych na stronie Suncamp. Sprawdź poniżej które warunki dotyczą Twojej rezerwacji.

Warunki anulowania oferty Suncamp

Wyjątkowe w Suncamp: elastyczne warunki anulacji!
Rozumiemy jak ważne w momencie planowania wakacji jest poczucie bezpieczeństwa. Rozumiemy też obawy przed zmianą planów i konsekwencjami finansowymi. Dlatego z nami możesz anulować swoją rezerwację bez kosztów* przed 1 lutego 2024 r.

Jeśli anulujesz rezerwację po 1 lutego 2024 r., zastosujemy warunki anulowania rezerwacji obowiązujące na zarezerwowanym kempingu. Są one często bardziej elastyczne i korzystniejsze niż warunki stosowane przez wielu innych touroperatorów. Suncamp jest pod tym względem wyjątkowy! Aktualne warunki anulowania konkretnego zakwaterowania na kempingu można znaleźć na stronie www.suncamp.pl. Do opłat za anulowanie rezerwacji należy doliczyć opłatę rezerwacyjną, składkę SGR oraz wszelkie wykupione ubezpieczenia.

Gdzie można znaleźć warunki anulowania oferty Suncamp?

Znajdź kemping...

Przejdź do kempingu, któ;ry chcesz zarezerwować.

Powiększ obraz

1.

Znajdź zakwaterowanie...

Kliknij: Więcej informacji i Anulowanie

 

Powiększ obraz

2.

3. Przejdź do zakładki...

Wybierz Warunki anulowania rezerwacji

 

Powiększ obraz

3.

Warunki anulowania...

Przeczytaj aktualne warunki anulowania wybranego zakwaterowania.

Powiększ obraz

4.

Zgłoszenia anulacji przyjmowane są wyłącznie w formie pisemnej (e-mail) w dni powszednie (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 08:30 do 16:30. W przypadku anulowania rezerwacji poza godzinami pracy biura, anulowanie rezerwacji będzie skuteczne od następnego dnia roboczego. Warunki rezerwacji mogą ulec zmianie.

*Bezpłatna anulacja nie obejmuje poniesionych kosztów ubezpieczenia, które nie zostaną zwrócone.

Warunki anulowania zakwaterowań SunLodge

SunLodges to nasza własna marka zakwaterowań o bardzo wysokim standardzie. W przypadku anulacji rezerwacji takiego zakwaterowania, obowiązują stałe warunki anulacji, a koszty anulacji uzależnione są od czasu jaki pozostał do rozpoczęcia pobytu. Do kosztów za anulowanie rezerwacji doliczana jest opłata rezerwacyjna, składka SGR oraz wszelkie wykupione ubezpieczenia.

Kliknij tutaj, aby przeczytać warunki anulowania rezerwacji zakwaterowań SunLodge w 2024 r. Warunki anulowania rezerwacji zakwaterowań SunLondge w 2024 r.
Czas anulacji Koszty anulacji
W przypadku anulowania rezerwacji przed 01-02-2024 Bezpłatnie (z wyłączeniem ewentualnych składek ubezpieczeniowych i SGR)
Anulowanie do 42. dnia przed rozpoczęciem pobytu Zaliczka
Anulowanie od 42. do 28. dnia przed rozpoczęciem pobytu 25% sumy podróży
Anulowanie od 28. do 14. dnia przed rozpoczęciem pobytu 50% sumy podróży
Anulowanie od 14. do 7. dnia przed rozpoczęciem pobytu 75% sumy podróży
Anulowanie od 7. dnia przed rozpoczęciem pobytu 90% sumy podróży
W przypadku anulowania w dniu wyjazdu lub później 100% sumy podróży

Warunki płatności

W Suncamp płatność za rezerwację możliwa jest w kilku ratach. W przypadku wyboru płatności w 2 ratach obowiązują następujące zasady:

  • Część 1: Zaliczka w wysokości 15% (plus opłata rezerwacyjna, składka SGR i opcjonalnie ubezpieczenie). Zaliczkę należy wpłacić w ciągu 7 dni od otrzymania faktury.
  • Część 2: Pozostałą część płatności należy uiścić nie później niż 5 tygodni przed datą rozpoczęcia pobytu. Jeśli płatność nie zostanie dokonana w określonym terminie, Suncamp ma prawo anulować rezerwację. Zostaną wówczas naliczone koszty anulowania rezerwacji.

W przypadku płatności kartą kredytową kwota zostanie pobrana natychmiast.

W przypadku płatności w więcej niż 2 ratach struktura płatności jest następująca:

  • Część 1: Zaliczka w wysokości 15% (plus opłata rezerwacyjna, składka SGR i opcjonalnie ubezpieczenie). Zaliczkę należy wpłacić w ciągu 7 dni od otrzymania faktury.
  • Płatności okresowe: Pozostałą kwotę można zapłacić w kilku ratach, każda w wysokości 15%.
  • Płatność końcowa: Pozostałą kwotę należy wpłacić nie później niż 5 tygodni przed datą rozpoczęcia pobytu.

Płatność można zrealizować na dwa sposoby: kartą lub przelewem.

Ważne: Jeśli płatność nie zostanie dokonana w terminie, Suncamp zastrzega sobie prawo do anulowania rezerwacji i naliczenia kosztów za anulowanie. Upewnij się więc, że płatność za Twoją rezerwację została wykonana na czas, aby uniknąć niepotrzebnych kosztów. Masz pytania? Prosimy o kontakt. Chętnie pomożemy!

Prawo do odstąpienia od umowy

Dla ciebie jako konsumenta.
Rezerwujesz nocleg na kempingu przez Internet lub telefon? W takim przypadku nie obowiązuje ustawowy 14-dniowy okres odstąpienia od umowy, ponieważ jest to usługa turystyczna.  Po wyrażeniu zgody podczas procesu rezerwacji dokonujesz zakupu z obowiązkiem zapłaty. W świetle prawa Twoja rezerwacja staje się definitywna. Mimo to, starając się zapewnić klientom najwyższy standard usług, wprowadzamy 3-dniowy okres (bezpośrednio po rezerwacji) na odstąpienie od umowy. Warunkiem jest, aby termin do rozpoczęcia pobytu przekraczał 4 tygodnie.

Dla Suncamp jako organizatora:
W sporadycznych przypadkach może zdarzyć się, że będziemy musieli wycofać naszą ofertę pomimo przesłania do Ciebie potwierdzenia rezerwacji. W takiej sytuacji powiadomimy Cię tak szybko jak to możliwe. Zastrzegamy sobie prawo do wycofania oferty.

Należny zwrot w przypadku wycofanej oferty postaramy się zrealizować w możliwie najkrótszym czasie. Najpóźniej w ciągu 14 dni.

Reklamacje i infomacja zwrotna

Wszyscy w Suncamp dokładają wszelkich starań, aby Twoje wakacje były udane. Zdajemy sobie jednak sprawę, że coś może pójść nie tak podczas podróży/wakacji.

Podczas wakacji

Masz pytania i/lub uwagi podczas pobytu? Prosimy o natychmiastowe poinformowanie kempingu (recepcji) lub kierownika zakwaterowania. W większości przypadków mogą oni natychmiast udzielić pomocy.
W przypadku braku odpowiedniego rozwiązania prosimy o kontakt z naszym biurem:
  • Od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30-16:30, w języku polskim pod numerem +48 81 884 21 21
  • W soboty w godzinach 9:00 - 16:30, w języku angielskim pod numerem +31 488 454 245.
  • Poza godzinami pracy biura, w sytuacjach awaryjnych, możesz skontaktować się z nami pod numerem alarmowym, podanym w dokumentach podróży (w języku angielskim).
  • Reklamację możesz przesłać mailowo na adres biuro@suncamp.pl.

Po wakacjach

Wiemy, że na wakacje czeka się cały rok i jeśli nie przebiegają one zgodnie z oczekiwaniami, możesz czuć rozczarowanie i złość. Aby rozwiązać problem w satysfakcjonujący dla Ciebie sposób, ważne jest, aby jak najszybciej po powrocie do domu (najpóźniej w ciągu 2 miesięcy od zakończenia wakacji) przesłać nam swoje uwagi i być może negatywne doświadczenia (jeśli to konieczne wraz ze zdjęciami) pocztą lub e-mailem. Można je przesłać pocztą elektroniczną na adres biuro@suncamp.pl. Rozpatrzymy Twoją reklamację i skontaktujemy się z Tobą w ciągu miesiąca.

Ważne:

  • Reklamacje ustne i/lub komentarze nie będą rozpatrywane jako oficjalne reklamacje.
  • Reklamacje/skargi, które nie zostały zgłoszone na kempingu, nie będą rozpatrywane.
  • Reklamacje, które nie zostały rozwiązane na kempingu i nie zostały zgłoszone do naszego Biura Obsługi Klienta w trakcje pobytu, nie będą rozpatrywane, ponieważ jako organizator, nie mamy możliwości zapewnienia rozwiązania gdy problem istnieje.
  • Chcielibyśmy usłyszeć, co myślisz o wakacjach z Suncamp. Dlatego po zakończeniu podróży wyślemy Ci ankietę pocztą elektroniczną. Zwróć uwagę, że komentarze/skargi przesłane do nas za pośrednictwem tego formularza nie będą przetwarzane jako reklamacja.